Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 19:51 - Възможно ли е?
Автор: denito70 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2020 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 19.03.2013 13:21


Време е да изхвърля от живота си всичко не нужно. Да се освободя от тежкия товар, който нося на плещите си - хората, които постоянно ме нараняват, не нужни вещи... Искам да започна живота си от начало... без болка, без тъга... да излекувам сърцето си, но ми трябва вълшебен лек... жива вода, която да заличи белезите както в него, така и в душата ми. Но не знам къде мога да я намеря, не знам къде да я потърся и дали... тя ще успее да излекува раните ми или болката ще се засили...ще стане още по- непоносима от колкото е сега. Дали тъгата, която е сграбчила душата ми и я задушава с ледените си прегръдки... ще изчезне. Дали пък това не е илюзия, в която искам да се затворя и там да живея, за да избягам от всички - надалеч. Колкото се може по надалеч, за да не ме намерят. Да изградя свой собствен свят, да издигна високи стени, да го обградя с розови храсти, да изкопая дълбоки ровове, за да не може никой да премине... да се обрека на самота и никога да не изпитам вече болка и тъга. Възможно ли е това? Възможно ли е да замениш една Любов с друга? Да захвърлиш, ей така, с лека ръка човека, който до вчера си обичала... да го изтръгнеш от сърцето си без да те боли, без да страдаш, без сълзи, без кръвта ти да се вледенява, без да се превърнеш в бездушна кукла. Възможно ли е след това да се обича? Дали ще бъда същата жена както преди или ще се променя!? Дали ще мога пак да обичам!? Дали , дали...
Толкова много въпроси без отговори.
Време е да затворя всички болезнени спомени в сандъка на забравата и там да си останат за вечни времена... не ми са нужни. 
Но...възможно ли е да се забрави Любовта?

denisima - 18.03.2013 г.

image
     


Тагове:   Възможно,   Ли,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. dolce - лека е един
18.03.2013 21:08
лека за от разочароващата любов е един - НОВА ЛЮБОВ
кога и как ще я срещнеш ??????????????
дали ще я познаеш???
ПОЖЕЛАВАМ ТИ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ ДА Я НАМЕРИШ
цитирай
2. denito70 - А дано...
24.03.2013 00:42
Някой ден и това ще стане. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denito70
Категория: Лични дневници
Прочетен: 271806
Постинги: 143
Коментари: 73
Гласове: 220
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930